فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

دلم خدا ميخواست هنوزم ميخواد دلم ميخواست داد بزنم آخ كه چقدر ضعيف شده بودم نميدونستم ميتونم خودمو بشكنم يا نه نميدونستم . . آخه من بقيه‌الله رو كجا گم كرده بودم هنوز هم نميدونم . . . دلم ميخواست يكي به من كمك كنه داد زدم: «خـــــــــــــــــــــــ ــدادلم ميخواد زمان به عقب برگرده و وقتي اون ازم ميپرسه: «ميتوني عاشقيتو ثابت كني» بگم: «نه» دلم ميخواد زمان به عقب برگرده و وقتي اون ميگه: «ميخوام يه هديه خوب بهت بدم» بگم: «نميخوام» (حتي اگه اون هديه كنار اون بودن باشه . . چون من با اون بودنو ميخواتم) دلم ميخواد زمان به عقب برگرده و وقتي اون بهم ميگه: «تحمل كردن زمين برات سخته» بگم: «باشه هرگز به زمين نميرم» . . .بقيه الله اگه صدامو ميشنوي :
بيا!
بهت احتياج دارم
نه نه خيلي بهت احتياج دارم
بيـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــا !
. . .  

0149.jpg

منبع= سایت منتظر پاتوق

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 11:55 | نویسنده : حامد یعقوبی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • سوله مقاله